Domů Program

AF Studio: Komerční potenciál českých vizuálních románů


Sobota 24. 5. 2025 14:00–14:20
Studio stage (A2)

Sobota 24. 5. 2025 14:20–14:50
Studio stage (A2)

Sobota 24. 5. 2025 17:30–18:30
Studio stage (A2)

Neděle 25. 5. 2025 10:30–11:00
Studio stage (A2)

Neděle 25. 5. 2025 11:00–11:30
Studio stage (A2)

Vizuální román - hra nebo interaktivní příběh? Tento v Česku okrajový žánr tvoří značnou část japonského herního průmyslu. Má ale smysl takové hry tvořit u nás? O tom si povíme s českými vývojáři vizuálních románů - Temi a Etutou ze studia Painappuru Project, Yuffie a Sykysanem ze studia Temné feny a DanemQ z tvůrčí skupiny Nantoka Narusó.

Přednášející


Daniel „DanQ (Kobuta)“ Řezníček

Daniel „DanQ (Kobuta)“ Řezníček

Vydáváme sborník české mangy již od roku 2009. Za tu dobu jsme spolupracovali s více než stovkou autorek a autorů. A každý rok je to nová dobrodružná jízda neznámem, která nás stále baví!

Hana „Temi“ Šabartová

Povoláním programátorka, ve volných chvílích ale vytvářím indie hry nebo kreslím komiksy.

Jana „Yuffie“ Kilianová

Ondřej „Sykysan“ Sýkora

Veronika „Etuta“ Hrbáčová

Veronika „Etuta“ Hrbáčová

Moderátorka, kreslířka, herní vývojářka a zasloužilá otaku, která se kolem Animefestu motá už léta. Letos ji najdete v AF studiu i Artist Alley. A tu pásku, co máte na ruce, navrhla taky...