Touhou a KanColle – dvě klasické hry z Japonska, které změnily mezinárodní herní memy a vývoj. U obou člověk může zaslechnout, že jsou to mrtvé hry. Je tomu ale tak, nebo jsme jen zahlceni novými agresivními gačami zleva i zprava? Pojďte si poslechnout, jak se Touhou a KanColle daří a proč se vyplatí zkusit si je zahrát i vám!
Luděk „Hayano Chie“ Rájecký: Bytost neurčitého pohlaví věnující se tvorbě AMV, sledování VTuberů, psaní, focení, sbírání lodí a další nejen kreativní tvorbě, hlavně spojené s Japonskem a japonskou otaku sférou. Ráda míchá dohromady nemíchatelné a objevuje neobjevené. David „Shino“ Hrůša: Anime ilustrátor, cosplayer a programátor pro českou hru Factorio. Již přes deset let jsem aktivním členem anglické Touhou komunity. Kreslil jsem přebaly několika Touhou hudebních CD, účastnil se cosplay a art kolaborací a vydal několik krátkých fan her.