Tvorba Ren'ai hry 2016




Tvorba Ren'Ai hry

Hrajete často hry s anime tématikou? Přemýšleli jste někdy, jaké je to takovou hru vytvořit? Tak to máme soutěž pro vás jako stvořenou.

O co jde?

Sežeňte si podobně smýšlející kamarády, sestavte tým a udělejte hru jako byl například Fest Trip nebo Asistent detektiva Zbyška. Zajímavé ceny, nehynoucí sláva a vděk hráčů vás nemine.

Pravidla

  • úkolem je vytvořit počítačovou Ren'Ai hru s prvky japonské mangy nebo anime
  • hra nesmí obsahovat prvky hentai, musí být přístupná věkovým kategoriím starším 13 let
  • hra musí být minimálně v češtině nebo slovenštině. Na další jazyky se nebere ohled (ale vyplatí se, pokud hru budete chtít dále publikovat na mezinárodním poli).
  • hra musí obsahovat tzv. credits, ve kterých budou jména všech tvůrců, použitých technologií a oznámení, že hra byla vytvořena do soutěže na Animefest 2016.
  • hra musí obsahovat pouze komponenty, na které mají tvůrci platné licence - tvůrci musí používat svoji původní grafiku a prostředky, které jsou šířeny pod volnými licencemi umožňující další šíření díla, zejména pak publikaci na stránkách Animefestu.
  • soutěže se mohou zúčastnit týmy o 1-5 členech (testery nepočítaje)
  • je potřeba, aby se týmy nahlásily dopředu, nejpozději do 1. 2. 2016 (na níže uvedený e-mail)
  • hru je potřeba odevzdat v konečné verzi do 1. 4. 2016
  • bližší informace: [email protected] (neposílejte hru přímo e-mailem, domluvte se předem na způsobu doručení)

Doporučení

  • hra by měla fungovat minimálně na operačním systému Windows
  • hra by neměla obsahovat neodůvodněné vulgarismy
  • velikost výsledné hry by měla být menší než 150 MB, v odůvodněných případech lze akceptovat větší

Hodnocení

Cena diváků
Hry budou k dispozici veřejnosti pro hlasování na webu - diváci zvolí jeden nejlepší titul. 

Cena poroty
Hry budou zároveň předány porotcům k posouzení - odborná porota složená ze znalců žánru a profesionálních herních recenzentů zvolí jednu až tři nejlepší hry (podle jejich celkového počtu).

Další informace

Inspirovat vás mohou i hry ze starších ročníků soutěže: 2009 a 2010.
Jako nápovědu můžete brát sérii článků "Tvoříme hru", které vyšly na www.totan.cz.
Pokud nechcete příliš programovat, zkuste grafický editor visual novel her Novelty.

Propagace

Chcete nažhavit své fanoušky a fanynky? Dejte na svůj web některou z ikonek:

 

 

 
 
 

A pokud máte chuť pomoci s propagací soutěže, zde je banner:  

Ilustrace © Etutka