Hudební hry

9. 5. 2019

Hudební herna je Vám plně k dispozici po celý Animefest! Ať už přijdete sami nebo s přáteli, vždy se tu najde něco k volnému hraní. Zpíváte rádi? Pak vyzkoušejte naši hudební hru Ultrastar, která je variantou klasického karaoke, kterou zná dnes už asi každý. Nevydržíte chvíli v klidu? Pak zkuste naše taneční hry Stepmania, Everstep nebo In The Groove, kde Vám jen vyměníme učitele tance z masa a kostí za (ještě přísnější) počítač. Myslíte si, že máte rychlé reakce a dobrý postřeh? Vyzkoušejte naši rytmickou hru osu! a přesvědčte se sami! Protože nikdo učený z nebe nespadl, nebojte se na nás obrátit, pokud chcete hrát úplně poprvé, všechno Vás naučíme. Pro zkušené hráče hudební hry osu! plánujeme na sobotu odpoledne malý turnaj, kde můžete změřit své síly s ostatními. Kvalifikace bude probíhat od pátku až do soboty, kde postupuje prvních 12 nejlepších do turnaje. A to možná nejdůležitější – víte kde nás najdete? Všechny hudební hry na Vás čekají v prvním patře rotundy, v křídle A1 hned vedle Craft Alley. Budeme se na Vás moc těšit!

Základní informace k osu! turnaji pro mírně pokročilé až pokročilé hráče:

Turnaj bude rozdělen na kvalifikační část a hlavní soutěž o ceny. Kvalifikační songy můžete odehrát kdykoliv v průběhu pátku až do soboty 12:00 hodin. Před samotným zahájením hodnocené beatmapy se prosím ujistěte, že máte plnou pozornost vybraného organizátora turnaje, který dohlédne na bezproblémový průběh hry, dodržení pravidel a zapíše skóre, které je závazné a konečné. Módy jsou povoleny, ale myslete na to že s No-Fail nebo ScoreV2 je velmi těžké postoupit do hlavní soutěže. 

Dvanáct nejlepších z kvalifikačních bojů postupuje do hlavní soutěže, která začíná v sobotu ve 13:00. Tato část turnaje je pro všechny společná a každý postupující musí být osobně přítomný na místě turnaje po celou jeho dobu. Hrát se bude ScoreV2, povolené módy budou Double Time, Hard Rock, Hidden a Flashlight. Pokud hráč hru nedokončí, může se pokusit vylepšit svou situaci s No-Fail, s jedním jediným pokusem. Na konci každého kola vyřadíme hráče s nejnižším skóre a s každým novým kolem zvýšíme obtížnost.
Beatmapy pro kvalifikaci a samotný turnaj budou postupně zveřejněny až na místě.